Bohaterowie

sobota, 7 listopada 2015

Prolog

*Hope* 

Hej jestem Hope, a ta ciemna blondynka którą widzicie na zdjęciu to Lilly. Pewnie myślicie, że powiem wam coś o sobie. O nie nie nie, to kiedy indziej. 
Najpierw musze wam powiedzieć, że Lilly to moja najlepsza przyjaciółka. Chodzimy do NY Talent High School. Można powiedzieć, że jesteśmy swoimi przeciwieństwami, ale przecież przeciwieństwa się przyciągają.


*Lilly*

Mam 17 lat, jestem zwykłą nastolatką. Mieszkam w Nowym Jorku z rodzicami i bratem Harrym. Mam najlepszą przyjaciółkę na świecie i zarazem sąsiadkę. Hope mieszka naprzeciw nas. Wspominałam już, że Hope i Harry się nienawidzą? Kocham ich obojga, ale gdy są w jednym pokoju nie da się z nimi wytrzymać.
Jeśli chodzi o moje życie sportowe jest świetnie. Ciężko pracuje, odnoszę sukcesy. Życie osobiste? Porażka. Chociaż taka mi nie przeszkadza. Nie potrzebuje miłości. Mam rodzinę i najlepsza przyjaciółkę. To mi wystarcza. Z resztą Hope myśli tak samo. Nie potrzebujemy chłopaków do szczęścia. Za to mój brat Harry... Nie rozumiem takiego myślenia. Ciągle powtarza, że chciałby kogoś poznać, bo podobno "wszystko jest lepsze z drugą połówką". Pf.. Bzdura. Chłopcy to ogólnie jacyś kochliwi. Weźmy takiego Luka. Co chwila widać go z inną, choć podobno taki nieśmiały. Całkowite przeciwieństwo Hope. Trudno uwierzyć, że to kuzynostwo. Ehh jakoś nie trawie gościa. Od jutra w jednej szkole, na jednej ulicy. No cóż, już jutro nowy rozdział w życiu. Nowe znajomości, wszystko nowe..
NY Talent High School nadchodzimy! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz